الأربعاء، 22 أكتوبر 2008

راحة فين راحة الكبارية جاية منين جاية من الكبارية



زى ما حضراتكم كدة قريتو فى العنوان انا طالبة فى سنة تانية فى معهد خدمة اجتماعية كفر صقر او بين قوسين كبارية كفر صقر وطبعا عشان الاسئلة لية اتسمى كدة اقولكم انا نظرا لان كفر صقر وهية بلد موجودة والله على الخريطة بس دقق انتة بس فيها وانتة تلاقيها فى جمبها قرى زراعية واكيد فيها الفلاحين صحاب الاراضى وانا مش قصدى حاجة بفلاحين لان الشرقوة كلهم فلاحين بس انا بفهمكم المهم اكمل الموضوع فطبعا الناس دول غريبة اوى عليهم ان يكون فى كلية فى بلدهم ودى اول كلية تتفتح فى كفر صقر وطبعا لان الطلبة من كل مكان فى مصر وبتغير عادات ولبس كل واحد يطلع على ناس كتير انهم رقاصين او اى الفاظ وحشة كتيرة الرقابة تمنعنى انى اقولها ودة كلو عشان مثلا لبس بعض البنات تصرفات الطلبة وان يكون واد وبنت ماشيين ماسكين ايد بعض مثلا فى وسط الشارع حاجت تانية كتير انا معاهم فى حتة ان دة مش يصح فى بلدنا بالذات ودة جديد علينا بس زى مابيقولو هما عندكم السيئة بتعم يعنى كلو بيبقو كدةوطبعا بيطلع على الغلبانة اللى هيا انا راحة فين راحة الكبارية جاية منين جاية من الكبارية ومن هنا هبدلكم حكايتى او يومياتى مع الكبارية يوووة قصدى معهدخدمة كفر صقر

ليست هناك تعليقات: